Employer Branding

Egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatod számára megtalálni és megtartani a megfelelő munkaerőt?
Szívesen foglalkozol azzal, hogy elégedetté váljanak a kollégáid, amihez stratégiai iránymutatásra lenne szükséged?
Szeretnéd professzionálisabb szintre emelni a vállalat employer branding tevékenységét?

Európa szerte nagy kihívás a megfelelő munkaerő megtalálása és megtartása. Hazánkban pedig kiemelkedően fontos területté válik a hatékony munkáltatói márkaépítés. De vajon elegendő-e egy plakát vagy Facebook poszt „Gyere hozzánk dolgozni!” üzenettel? Mit árul ez el a vállalatról, a munkakörnyezetről, a kollektíváról vagy az elvárásokról?

Azok a vállalatok érhetik el a céljaikat, akik hitelesek, egyediek a piacukon, releváns üzenetet kommunikálnak, célcsoport specifikus módon és helyen szólnak, hatékonyan költik el a márkára szánt büdzsét és az eredmények visszakövetése alapján tervezik a folytatást. Minél pontosabban tudja a vállalat meghatározni saját munkáltatói értékeit (EVP) és megszólítani a valóban a munkáltatói kultúrájába illő munkavállalókat, annál biztosabban találja meg a megfelelő embereket. Minél hitelesebb a vállalati ígéret, annál lojálisabb lesz a munkavállaló.

A mi hitvallásunk szerint minden vállalati projekt az üzleti célok megértésével kell, hogy kezdődjön, hiszen végső célja a vállalat sikeresebbé tétele.

Az erős munkáltatói márka építése azonban nemcsak a hatékony munkaerő toborzást hívatott elősegíteni, de a jelenlegi munkaerő megtartásában is jelentős szerepet játszik. Az olyan munkaerőhiányos időkben, mint amelyet jelenleg is tapasztalunk, ez utóbbi feladat egyre nagyobb hangsúlyost kap.

Coca-cola vs Pepsi? Apple vs Samsung? Pilóta keksz vs Oreo? Mercedes vs Porsche?

Nincs közöttük alapjában akkora különbség, és mégsem mindegy melyiket kapod! De mindegyikről van véleményed, még akkor is, sosem próbáltad.

A Brand értéket teremt, élményt nyújt és célja, hogy lojálissá tegyen!

A munkáltatói márka ugyanígy működhet! Ehhez azonban nem elegendő az egyszezonos kreatív megoldás. Stratégiai alapokra kell helyezni a márkát, ami stabilan meghatározza minden jövőbeli tevékenységét!

.

Amiben segíteni tudunk

  • employer branding stratégia felépítése
  • munkáltatói márka pozicionálása (EVP)
  • employer branding éves terv elkészítése és megvalósítása
  • kommunikációs stratégia meghatározása és megvalósítása
  • integrált kampány tervezése és lebonyolítása
  • online és offline kommunikáció
  • ATL/ BTL megoldások

 

  

  • PR kampány tervezés, PR cikkek írása
  • szponzoráció,
  • film forgatás (corporate, on-boarding videók, reklám, belső kommunikáció)
  • fotózás
  • kommunikációs anyagok készítése (leaflet, magazin, intranet)
  • kutatási terv elkészítése és megvalósítása
  • kreatív megoldások a felmerülő problémákra

LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK

Letölthető ügynökségi bemutatkozó